Monday 20 May 2013

Lecitin Shaklee Cairkan Lemak

Lecitin memang terbaiklah! Kenapa terbaik? Lihat sahaja gambar di bawah. Testimoni tersebut menunjukkanyang lecitin memang terbukti boleh mencairkan lemak-lemak degil dan kolesterol dalam badan anda. 

Gambar pertama adalah menunjukkan lemak tidak boleh bercampur dengan air. Jadi, lemak berada di atas dan air di bawah. Apabila dituangkan lecitin ke dalam air, didapati lemak dan air bercampur bila dikacau. Makanya ia membuktikan lecitin berjaya menguraikan lemak tersebut. Tidak percaya? Cubalah di rumah. Sebelum cuba haruslah kena beli dahulu:)

lecitin shaklee


Kenapa ramai yang sangat takut dengan lemak? Bukan semua lemak tu jahat, ada yang baik juga tau. Tapi oleh kerana banyak lemak jahat yang berleluasa dalam badan kita, maka sebab itulah ramai yang takutkan lemak.Ala-ala fobia katanya. Tambahan lagi kalau wanita memang allergic dengar perkataan lemak. Pastikan tiada bonjolan lemak di perut ye puan-puan. Bukan sahaja malu dengan suami (bagi yang sudah berkahwin), tapi mengurangkan keyakinan diri sendiri. 

lecitin shaklee
kalau baby haruslah comel macam ni, kalau dewasa? hmmm

Kebaikan Lecitin:

  • semulajadinya dikenali sebagai "pelarut lemak". Wah hebat boleh larutkan lemak. Sangat sesuai untuk mereka yang ingin berdiet.
  • Lecitin menolong membakar lemak dengan lebih cepat.
  • Membantu penyerapan nutrien dengan lebih baik. Penolong yang sempurna nampaknya.
  • Menjaga sel-sel dari proses pengoksidaan.
  • Menguatkan memori kerana adanya kandungan kolina di dalamnya. Jadi bolehlah dikatakan ianya makanan untuk otak.
  • Lecitin juga untuk mereka yang ingin cantik. Boleh menolong melembabkan kulit dan menyinarkan rambut.
Pendek kata tidak rugila berkenalan dengan lecitin ni. Harga? Sangat mampu milik. Hanya RM52.50 harga retail. Jika mahukan yang lebih istimewa, hubungi saya sekarang:)

sms/whatsapp : 017-3339323
email : mamabistari@gmail.com

No comments:

Post a Comment